Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klachten

Wat kun je doen als er iets misgaat bij RIBW Arnhem & Veluwe Vallei? Op deze pagina lees je welke stappen je dan kunt nemen. We leggen ook uit bij wie je terechtkunt voor hulp, bijvoorbeeld als je ondersteuning nodig hebt bij het maken van een melding.

Onze klachtenroute en -regeling

In deze documenten lees je wat je kunt doen, welke stappen je kunt volgen en wat je rechten zijn. De klachtenroute geeft overzichtelijk weer hoe je jouw klacht kunt melden. In de klachtenregeling vind je de officiële afspraken en procedures rondom het afhandelen van klachten.

Klachtenfunctionaris

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te ondersteunen. Mocht er toch iets misgaan, ben je niet tevreden of komen we er samen niet uit? Dan kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris. Dit kan via klachtenfunctionaris@adviespuntzorgbelang.nl of via 06-53885459.

Een klacht melden

Lukt het niet om samen met je begeleider, het team en de klachtenfunctionaris tot een oplossing te komen? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie. Als je dat prettig vindt, kan de klachtenfunctionaris je hierbij ondersteunen.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem gerust contact met ons op!

(Optioneel)
(Optioneel)