RIBW AVV als werkgever

Medewerkers zijn de kracht van onze organisatie. Daarom investeren we in bevlogen en goed opgeleide medewerkers met de juiste competenties. Als werkgever bieden we een collegiale werkomgeving met volop mogelijkheden om zelfstandig te werken en jezelf te ontwikkelen.

Blijven leren, blijven ontwikkelen

RIBW AVV stelt hoge eisen aan het professioneel handelen van medewerkers en aan de kwaliteit van de begeleiding. We investeren in jouw deskundigheid met een uitgebreid aanbod van (bij)scholing en cursussen. Om je kennis en expertise actueel te houden, bieden wij verschillende mogelijkheden voor verdieping of specialisatie. Zo zorgen we ervoor dat je specialist bent en blijft in herstelondersteunende begeleiding.

Competentiemanagement

Het succes van onze organisatie staat of valt met de competenties van onze medewerkers. Met behulp van competentiemanagement  werken we actief aan het stimuleren en ontwikkelen van de competenties. Wij verwachten van jou als medewerker dat je zelf het initiatief neemt om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in je vakgebied en je competenties en vaardigheden op peil houdt.

Kerncompetenties

De 4 kerncompetenties voor alle medewerkers binnen RIBW AVV zijn:

  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Zelfontwikkeling
  • Resultaatgerichtheid

Per functie hebben we specifieke functiecompetenties opgesteld. Tijdens sollicitatiegesprekken toetsen we of de sollicitant voldoet aan deze competenties.

Persoonlijke drijfveren

Bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers kijken we – naast de vereiste opleiding – of jouw persoonlijke drijfveren en motivatie aansluiten bij onze organisatie.

Dagelijks werken ruim 600 medewerkers (en circa 30 stagiaires) om circa 2.400 cliënten te begeleiden bij het leven en wonen en bij het vinden van een volwaardige plek in de samenleving. Onze cliënten wonen in de gemeenten Arnhem, Overbetuwe, Lingewaard, Rheden, Ede, Wageningen, Renkum, Westervoort, Duiven, Rozendaal, Rhenen, Doesburg en Zevenaar.